Alla inlägg under december 2009

Av Mathilda Melin - 31 december 2009 13:36

Nyår jaa det känns för himla bra :)

kvällen ska spenderas med en massa

trevligt folk och jätte god dricka.

jag mår bra men jag känner mig

stressad hjälper mamma nu med,

har torkat av golvet i halva huset

gjort fint inne på mitt rum med (y)


snart ska jag börja göra vid mig

det kommer gäster till oss om ca

3 timmar så jag får börja snart asså.

platta håret ta på min fina kläning och

se om mamma vill ha lite mer hjälp

kanske.



Jag hoppas att alla ni läsare och bloggare

och alla andra också så klart får en riktigt

rolig och mysig nyår som jag också ska ha :)

Det blir ju vad man gör det till kom ihåg det :)


nej nu ska jag inte sitta här längre vi hörs

imorgon istället puss ha det bäst allihopa :) <3

Av Mathilda Melin - 30 december 2009 23:04

godnatt alla gamla och nya läsare nu

ska jag sova så det blir nyårs kvällen snabbt snabbt . 

Av Mathilda Melin - 30 december 2009 22:32

Hej hej kom precis ut ur duchen och nu sitter jag här igen

rättare sakt så fastnade jag här . Sitter och snackar med

dan och patrik hur trevligt som helst faktist ,.

Av Mathilda Melin - 30 december 2009 21:44

nu blir det en varm duch och raka benen :)

tjingeling förs sen PUSSSSSSS

Av Mathilda Melin - 30 december 2009 21:36

godkväll fyy vad Mathilda längtar tills imorgon. :D

ska bli den roligaste kvällen på väldigt lääänge .

dricka god dricka äta god mat med familjen +

den bästa som finns på hela jorden kand et vara

jimmy ? Yeees :) , och maja ska också till oss :)

massa fina raketer i massa olika färger och sånt

ååååhå så mysigt det kommer att bli men jag har

tänkt på en sak det kommer bli väldigt kallt jag

kommer fan frysa röven av mig seriöst min kläning

är inte alls lång och jag har inga varma skor iheller.

Det är liksom 7- grader ute nu ikväll :)

Av Mathilda Melin - 30 december 2009 20:53

detta har JAG hunnit med 2000 och 9:

haft roligt (x)

varit mycket med kompisar (x)

druckit alkohol(x)

cyklat utan händer (x)

saknat någon (x)

ätit för mycket onyttigt (x)

snackat med din mamam om allt (x)

gråtit 2009 (x)

varigt jätte glad (x)

fått blåmärke (x)

pussat en snygg kille (x)

haft myskväll (x)

träffat någon du är kär i (x)

druckit cocacola (x)

tagit ego pic (x)

varit nära min syster (x)

gjort nått kul och sedan glömmt det (x)

blivit ovän med en bästa kompis (x)

haft ett roligt år (xxxxx)

bråkat med din mamma (x)

fått vg på ett prov (x)

fått en lyckad hörby marknad (x)

stört dig på en person väldigt länge (xxxx)

tagit en av var strumpa (x)

pussat någon du knappt känner (x)

fått nya vänner (xx)

gillar rosa färg (x)


Av Mathilda Melin - 30 december 2009 20:06

alltså jag måste verkligen skärpa mig och ta mig i kragen

jag har inte ätit någonting idag :Ojag har nt kännt hunger

ajaa dan tvingar iaf mig att jag måste äta nu har precis varit

med honom en stund ... och han hade världens dåligaste dag idag.

Tyckte nästan synd om honom inte kul att ha såna dagar där allt

går snett och allt är skit :/

Av Mathilda Melin - 30 december 2009 20:03

Imorgon är det en stor dag och då kommer

jimmy till oss och ska fira NYÅR :D vem är

nöjdaaaaast ? kan det vara mathilda jaa !

ja jag är så jävlaaaaaaa nöjd fast jag har lovat

mig saker men detta måste jag göra faktist.

Jag måste se han jag måste träffa honom annars

kommer det inte bli ett bra nyår då kommer det bli 

en så jävla dålig start på det nya året :O

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

vad tycker du är kul/mysigt att göra?
 mys kväll med sina vänner
 shoppa
 festa och dansa loss
 sporta
 sitta och spla tetris på datorn
 ta en fika med en vän

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<<
December 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards