Alla inlägg under januari 2010

Av Mathilda Melin - 30 januari 2010 14:11

`vad tycker ni om paris hilton ?

 

jag tycker att paris hilton är riktigt söt,snygg.

tänk hon behöver aldrig vara orolig för sina

pengar och vad hon handlar , hon är mitt fan

Av Mathilda Melin - 30 januari 2010 14:07

AAAAAh jennifer bombar mig med att ta en massa oseriösa bilder på mig hahahah , känns som om jag är en sån kändis som har en bevakare som tar foto på mig hela tiden hahah kul ;) jaja fula som dom blir så kommer dom ingen stanns mer än in på datorn eller raderas snarast. För så charmiga dom blir asså nej tvärtom eller hahah ? , ajaa jag är uttråkad men har förjävla rolig på samma gång vet inte hur det hör ihop men ändån.

Av Mathilda Melin - 30 januari 2010 13:43

  

Jennifer ja jag du vi har alltid så fantastiskt roligt

vi har redan bildat många minnen du och jag tillsammans.

Jag vill att du ska veta att du är jätte snäll och helt underbar

alltid kul med dig inte en ända dag som vi har tråkigt.

Vi kan lita på varandra till max och det är så det ska vara ,

du är en ängel från ovan och jag vill att du ska veta att du

betyder enormt mycket för mig.<3

Av Mathilda Melin - 30 januari 2010 13:42

har ni ett bra tipps till mig hur man kan glömma en person lätt òch snabbt ?

Av Mathilda Melin - 30 januari 2010 13:35

Heeejsan bloggen imorse vaknade jag 11 och då ville inte jag väcka mtt söta hjärtegull Jennifer som la och snarkade så sött . Så jag gick upp och sa godmorgon till papa som var vaken och gick på toa sen kommer sötaste ut och frågar varför jag är vaken så tidigt hahaha så jävla söt är jag somnade runt 4 och jennifer somnade runt 5 då jag la och sov så sött . vår frukost blev 2 mackor md makrill mumms så himla mummsigt var det och ett glas apelsin dryck till det. Sen vi vaknat så har vi legat i sängen och snackat och druckit kaffe och haft mysigt vi ligger fortfarande kvar i sängen . lyssnar just nu på en sjukt bra låt

Bon jovi-we weren`t born to fallow så hiiiimla bra.

Idag vet vi inte riktigt vad som händer är hemma hos min pappa och har mysigt än så länge iaf tills vi kanske får ett besked om kanske nått annat roligt händer vem vet .

Av Mathilda Melin - 29 januari 2010 17:48

efter skolan så var jennifer på vägen ner och skulle möta mig.

sen gick vi hem till mig och tog min packade väska, sen vidare

och sola solarium jag fick rasultat det känns så nice .

Sen efter solningen så mötte vi på mandy och alexander ,

Roger,Johan :) sen tog vi eslövs bussen kl 15.35

så stog pappsi och väntade på oss vid stationen så körde

vi och handlade mat och godis till ikväll mumms.

det

Av Mathilda Melin - 29 januari 2010 12:00

Fredagen den 29de januari :D

det har redan gått 29 dagar på

2010 helt fantastiskt eller?

dagarna går jätte fort men

helgen går ju naturligtvis

fortast eftersom man har

roligare då med vännerna.

Till lunch så blev det kasler

svampsås och potatis mumms.

snart slutar vi med gött som

in i och hålla helg sen. Jag ska

faktist gå ifrån skolan 13.00 idag

för att hinna med bussen 13.40

så kommer jag hem en timme tidigare.


Av Mathilda Melin - 29 januari 2010 10:40

heeejsan nu har jag inte skrivit på jätte länge känns det som, tråkigt nog.

i onsdags så sov alexandra hos mig för hon kom inte hem på grund av vädret vi var på fritidsgården och spelade skipbo riktigt kul fasst jag förlorade hela tiden.

jaa och jag skrattade som fan var riktigt kul var ett tag sedan jag och alle var också :) <3

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

vad tycker du är kul/mysigt att göra?
 mys kväll med sina vänner
 shoppa
 festa och dansa loss
 sporta
 sitta och spla tetris på datorn
 ta en fika med en vän

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25 26
27
28
29 30
31
<<< Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards