Alla inlägg den 7 februari 2010

Av Mathilda Melin - 7 februari 2010 15:29

 

Min syster är snyggast hihihih i lovu u <3

Av Mathilda Melin - 7 februari 2010 15:24

Jaaa exakt jag funderar mer eller mindre på den frågan !

det är både roligt och jobbigt att leva massa hinder och

hopp som man ska gå igenom påvägen. Idag är det en

sån ytterligare dag då jag funderar och tänker tillbaka

på mycket som är hemskt som jag har varit med om.

och jag känner bara att jag måste snacka med någon just

nu och jag snackar med felicia nu på sms och hon och jag

har ungefär en sammanhållning till vår barndom och det

är skönt att snacka med någon som FATTAR om vad det handlar

om för mångar säger bara ja jo jag vet jag fattar när dom inte

ens gör det igentligen blir så jävla trött på sånt !

Av Mathilda Melin - 7 februari 2010 13:21

just nu sitter jag och lyssnar på gyllenetider-ljudet av ett hjärta.


yey vad tycker n om den låten ? :)

Av Mathilda Melin - 7 februari 2010 12:39

Fredag


yeeey. I fredes så skjutsade ponne mig och may hem till may från skolan.

Sen efter det så gick vi och mötte upp martina,marta,jennifer på torget,

sen vidare till grillen för jennifer och may skulle äta pommes.

sen efter så kom peter efter en lång väntetid hahah :D .

sen körde peter oss hem snällt hihih :) , och så åt jag tacos och letade fram kläning till mig och may som inte visste riktigt vad vi skulle ha på oss på jägers men vi hittade faktist fina kläningar men jag hade inte det på mig som jag tänkt för alexandra hade med kläningar så jag lånade en av henne ist :) sen efter så kom alexandra till torget så vi körde med mamma och hämtade upp henne när hon kom med sin taxi, så körde vi till may där vi sminkade oss och gjorde vid oss.

efter jägers så sov alexandra hos mig mys pys typ.


Lörda


ja jag och alexandra vaknade vid 12 tiden nått åt det hållet iaf .

vi hade jätte ont i huvudet när vi vaknade båda två men men .

Sen åt vi frukost mamma hade precis bakat bröd mumms var jätte

mummsigt helt varmt och nybakat kan inte bli bättre.

sen gick vi och bäddade till sängen och så , sen gick vi och solade(y)

RIKTIGT NICE. det har börjat visa ganska mycket resultat faktist och det ät gutt :)



Söndag


jaa jag vaknade runt 11 halv 12 skönt åt en talrik med yougert och flinger.

Går runder med mina mjukisbyxor och ett linne och en tjusig rosa kofta.

riktigt söndas kläder.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

vad tycker du är kul/mysigt att göra?
 mys kväll med sina vänner
 shoppa
 festa och dansa loss
 sporta
 sitta och spla tetris på datorn
 ta en fika med en vän

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards