Alla inlägg den 8 februari 2010

Av Mathilda Melin - 8 februari 2010 17:10

*Jag vill förbättra mitt självförroende

*Jag vill vara lika snygg som alla andra

*Jag vill leva med may hela mitt liv

*Jag älskar min syster över allt annat

*Jag har super bra Vänner 



PUSS

<3

Av Mathilda Melin - 8 februari 2010 16:57

   


JAG OCH BÄSTA VÄN

Snart äta luktar gott i köket nu asså bilderna är ifrån skolavslutningen från 9an :)<3333

Av Mathilda Melin - 8 februari 2010 16:19

sitter och snackar med Patrik på msn så jäkla kul/mysigt asså.

Jag ryser och är jätte lad mitt leende är p topp alltså.

och sen är jag helt varm inne i mig med riktigt söt är han.

Han är verkligen snäll och omtänksam för nästan var och varannan dag så frågar han mig hur det är med mig och sånt och om det är bra och hur det har varit i skolan och så riktigt underbar är han . Bara så synd att han inte mår så bra innut i sig faktist för han är inte värld det . Jag fryser men du värmde precis mig med dina fina ord som gjorde mig så glad och possitiv. Du finns där och du fattar när jag inte mår bra.

Av Mathilda Melin - 8 februari 2010 15:34

Jag är trött på att vara singel och leva livet själv.

jag vill ha en pojkvän sm bekreftar mig för den jag är.

Som ger en massvis md pussar på munnen och göra en lycklig.

Han ska finnas där och förstå en när man inte mår bra.

men i nuet så har jag ingen men min dröm handlar mycket 

om kärlek och hopp och tro. Man ska kunna tro varandra och ha

tilliten där annars hade det aldrig fungerat mellan varandra NEVER.

Jag vill ha den dära perfekta killen som säger att han älskar

mig och menar det och bara anmällt gullig mot en.

Av Mathilda Melin - 8 februari 2010 15:20

Heeejsan och god eftermiddag på er alla glada idag.

Måndag igen då jaaa 8 februari och just nu sitter jag hemma

hos May och bloggar. mamma körde mig hit efter jag kom

med bussen, ganska så tajmaaaat för jag hade inte ens frågat

utan hon bara var ute och körde ganska gött. skoldagen har gått snabbt

och det är snart dax för att käka ska käka här hemma hos May , et blir klyft

potatis och biffar med sås låter väldigt mumsigt eller vad doy ;)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

vad tycker du är kul/mysigt att göra?
 mys kväll med sina vänner
 shoppa
 festa och dansa loss
 sporta
 sitta och spla tetris på datorn
 ta en fika med en vän

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards